Bun venit în platforma de asistență Force-Tech!

Politica de retur

Force-Tech îți oferă posibilitatea de a returna produsele achiziționate în termen de 30 de zile calendaristice, exclusiv de către persoane fizice, începând de la data intrării în posesia fizică a produsului, conform condițiilor prezentate mai jos:

În primele 15 zile de la receptionarea produselor, poți solicita rambursarea contravalorii acestora;

Pe toată durata celor 30 de zile, se poate solicita înlocuirea produselor.

Conform legislatiei in vigoare OUG 34/2014 (actualizata), dreptul de retragere este aplicabil doar clientilor persoane fizice.

După ce vei completa formularul de mai jos, un membru al echipei noastre te va contacta prin email sau telefonic în maxim 48 de ore în zilele lucrătoare pentru a-ți furniza un cod de înregistrare necesar. Te rugăm să nu expediezi coletele fără acest cod, care trebuie să fie notat fie pe AWB. În cazul în care produsele returnate prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, semne de uzură, zgârieturi sau lovituri, accesorii lipsă sau certificate de garanție lipsă, ne rezervăm dreptul de a refuza primirea produsului.

Politica de returnare:

În cazul preluării unui produs deteriorat, vă rugăm să notificați deficiențele calitative sau cantitative în maxim 24 de ore de la preluarea produsului la adresa reclamatii@force-tech.ro 

Ai posibilitatea să renunți la contractul încheiat, fără a fi necesar să motivezi această decizie, în decurs de 30 de zile.Conform legislației în vigoare, termenul de renunțare expiră în decurs de 14 zile de la momentul în care intri în posesia fizică a produselor, conform Ordonanței de Urgență nr. 140 din 28 decembrie 2021. Această regulă se aplică doar persoanelor fizice. Pentru persoanele juridice, dreptul de retragere nu este reglementat de lege, iar SYSTEMTECH INOVATION SRL oferă posibilitatea primirii unui voucher pentru suma plătită sau schimbarea produselor, cu condiția ca acestea să fie conforme și să nu existe nicio vină din partea noastră conform facturii care ține loc de contract de vânzare-cumpărare la distanță între două persoane juridice.

Procedura de returnare:

Pentru a returna produsele, te rugăm să completezi formularul de retur de mai jos sau să trimiți o solicitare scrisă la adresa de email garantii@tech-tech.ro . Solicitarea trebuie să conțină numele, prenumele, numărul de telefon, adresa de email, numărul comenzii sau al facturii, produsul(e), motivul returnării și soluția aleasă (înlocuirea produsului/banii înapoi). În cazul solicitării contravalorii, te rugăm să furnizezi numele băncii și contul IBAN. 

Recomandări pentru returnarea produselor:

Produsele trebuie returnate în ambalajul original, cu toate accesoriile incluse și fără semne vizibile de uzură sau deteriorare. 

Pentru returnare, utilizează același serviciu de curierat rapid cu care ai primit produsele.

Costurile de transport înapoi vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 zile calendaristice de la primirea returului.

Vă rugăm să resetați produsele returnate la valorile din fabrică, fără a fi securizate cu un cont de utilizator și o parolă. În cazul în care resetarea nu a fost efectuată înainte ca produsul să ajungă la noi, va fi reținută o sumă de 100 lei + TVA din valoarea produsului, aceasta reprezentând costul aducerii produsului la starea de nou.

Excepții de la returnarea produselor:

Produsele care prezintă modificări fizice, deteriorări sau semne de uzură;

Produsele achiziționate la comandă specială (care nu sunt în mod obișnuit în stocul nostru și necesită un avans);

Produsele cu licențe software;

Consumabilele (acumulatori, mufe, cabluri, etc.);

Produsele din categoria Anti-Spionaj.

Mai multe detalii:

SC SYSTEMTECH INOVATION SRL poate percepe costuri suplimentare pentru returnarea produselor folosite, desfăcute, deteriorate sau fără ambalaj, în scopul readucerii acestora la starea inițială. Aceste costuri pot varia între 1 și 50% din valoarea inițială a produsului, în funcție de gradul de deteriorare al produsului și/sau al ambalajului.

Ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în cazul unor practici abuzive (cum ar fi returnările repetate). În situația în care returul este refuzat din unul dintre motivele menționate mai sus, cheltuielile de transport înapoi către cumpărător vor fi suportate de acesta.

RETURNAREA PRODUSELOR

Conform Ordonanței de Urgență Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, consumatorul (persoană fizică) are dreptul să notifice în scris compania că renunță la cumpărare, fără penalități și fără a invoca un motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la data intrării în posesia fizică a produselor.